ثنا جوجوثنا جوجو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

جوجوی من و مجتبی

خدایا چشمتو از زندگیم برندار..............

تقديم به بابايي

1390/12/1 11:22
نویسنده : محیا
722 بازدید
اشتراک گذاری

حنانه جون امروز دوست دارم از  بابايي بگم تا تو هم قدر باباي رو بيشتر بدوني

بابايي هم اين روزا مياد وبلاگ و خبر ما رو ميگيره و نظراي خوب خوب ميده

بابايي يه قلب خيلي مهربون داره درسته زياد به زبون نمياره ولي محبت و عشق تو چشاش برق ميزنه

من و باباي عاشق هم هستيم

 

من بدون بابايي ميميرم  تو تمام لحظات سخت زندگيم تنها اميد و انگيزه من بابا مجتي بوده عزيزم

اگه بابايي نبود هيچ وقت نمي تونستم مشکلات سه سالمو تاب بيارم و الان تو رو داشته باشم

از ته دلم دوسش دارم و هميشه مديونشم که همراه و کنارم بوده

و هميشه دستاي گرمش قلب يخ زدمو گرم کرده عزيزم

بابايي منو حنانه جون خيلي دوستت داريم  

 

بابايي منو حنانه جون خيلي دوستت داريم  

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرینا موفرفری
27 بهمن 90 12:03
سلام.خوشحال می شم به ما سربزنید.