ثنا جوجوثنا جوجو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

جوجوی من و مجتبی

خدایا چشمتو از زندگیم برندار..............

جشن تکلیف جانان مادر

1400/1/20 11:17
نویسنده : محیا
167 بازدید
اشتراک گذاری

❣️جشن تکلیف جشن عبادت مبارکت باشه دختر رعنای مامان

جانان مادر ؛ با رسیدن به بلوغ درهای رحمت الهی به روی تو باز گشته است و هر گاه تو را در میان سجاده ی زیبایت غرق در عشق بازی با خداوند می بینم به تو افتخار می کنم. دخترم بدان نماز همین دولا و راست شدن ظاهری نیست بلکه گنجی است پر از رمز و راز که تنها نمازگزاران واقعی به کلید آن دست پیدا می کنند پس از امروز تمرین کن با تمام وجودت و با حضور قلب و توجه کامل به خدا نماز بخوانی و نمازهایت را در اول وقت به جای آوری تا خدا عاشق تو شود و در مقابل فرشتگانش به تو ببالد.

امروز 20 فروردین 1400 فرشته مامان به سن تکلیف رسیدی البته سه ماهی میشه داری نمازتو می خونی و تمرین بندگی میکنی خیلی خوشحالم که نماز برات مهمه و میخونی خیلی دوست داشتی جشن بزرگی برات بگیریم ولی به خاطر کرونا همه برنامه هامون بهم ریخت

جانان مادر💞  همیشه دوست داشتم یه دختر با شعور و کمالات مثل تو داشته باشم که خدا تورو به من هدیه دادو من از اعماق وجودم به خاطر داشتنت به خودم میبالم دختر راستگوی من هر بار که قرآن می خونی غرق شادی میشم و از دیدن حجابت قلبم گرم و زبونم به شکر باز میشه آرزو میکنم در مسیری که هستی خدا کمکت کنه و لغزشی نداشته باشی.

پسندها (2)

نظرات (0)