ثنا جوجوثنا جوجو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

جوجوی من و مجتبی

خدایا چشمتو از زندگیم برندار..............

کعبه

1390/11/15 12:45
نویسنده : محیا
381 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

من پل رنگین کمان را   آفتاب مهربان را دوست دارم
ابرهای پر ز باران کوهساران ماهتاب و لاله زاران


من تمام مردم خوب جهان را دوست دارم
عاشقان ناتوان را  عشق های بی امان را 

من تمام شاپرکهای جهان را دوست دارم

مادران را  آرزوهای عزیز و خو بمان را قلبهای پاکشان را
اشکهای نابشان را دستهای گرمشان را


حرفهای از صمیم قلبشان را شوروشوق چشمشان را
من تمام ساکنان قلبهای عاشقان را دوست دارم

من دروغ بچگان را  شیطنتهای همیشه بکرشان را
رازشان را پاکی احساسشان را خنده های شادشان را


بادبادکهای قشنگ و نازشان را دستهای کوچک و
پربارشان را هر نگاه خالی از نیرنگشان را  اعتماد


خالی از تردیدشان را  من تمام شیطنتهای جهان را
دوست دارم

یادم آمد من خدا را و خودم را وجهان را
دوست دارم


دوست دارم


دوست دارم


می پرستم....


من خدای آسمان را کهکشان را دوست دارم.

خدای مهربونم شکرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)