ثنا جوجوثنا جوجو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

جوجوی من و مجتبی

خدایا چشمتو از زندگیم برندار..............

نيايش

1390/11/13 10:39
نویسنده : محیا
423 بازدید
اشتراک گذاری

مهربانا؛ عشق صادقانه و بی ریایم به تو، روحم را آرامش، جسمم را پر توان و اندیشه ام را ………………. بخشیده است.

در دایره عنایت الهی ات به سوی شرایطی بهتر، برای دستیابی به هدفم …………….. رهسپار می شوم.

خدایا؛ ستایش و سپاس سزاوار وجود مهربان توست و من برای التیام روح و روانم، خود را از هر گونه وابستگی، ……………….. و ……………….. رها کرده و فقط چشم به زندگی و امور جاری خود دارم.

  

پروردگارا؛ من در این بامداد به روان همه کسانی که می شناسم، دعای خیر می فرستم

و از هم اکنون تا همیشه با یاد ………………. خود را از هر آن چه نمی پسندم رها کرده

تا با نظمی الهی و از راهی …………….. به سوی خواسته بر حق دلم ……………….. هدایت شوم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه
15 بهمن 90 12:46
سلام محیا جونی
خوبی عزیزم
مبارک باشه نی نی گلتون


سلام عزيزم
فاطمه
15 بهمن 90 12:46
اجی جونی منتظرت هستمــــــــ