ثنا جوجوثنا جوجو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

جوجوی من و مجتبی

خدایا چشمتو از زندگیم برندار..............

خريد

1391/3/3 13:14
نویسنده : محیا
533 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام يکي يه دونه مامان و بابا

5شنبه من و بابايي با خاله جون رفتيم کلي خريد کرديم الهي قربون قد و بالات برم

 که نمي دونستم چه سايزي بايد برات بگيرم برا همين از همه سايزا برداشتم

راستي بابايي يه تاب خيلي خوشکل هم برداشت ميدونم خوشت مياد

 حالا بي صبرانه منتظرم زودي بيايي اين لباساي نازتو تنت کنم

مطمئنم خيلي خوردني ميشي جوجه ي مامان

 

فقط يه چيزي مامان :

 

يکم نگرانت شدم خانم دکتر گفت حنانه جونه من خيلي ريزه آخه چرا ماماني

مگه مامان بهت نميرسه عزيزم باشه قول ميدم يکم بيشتر بهت توجه کنم تا

اين دو ماه مونده خوب جون بگيري گلمniniweblog.com

 

نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)