ثنا جوجوثنا جوجو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

جوجوی من و مجتبی

خدایا چشمتو از زندگیم برندار..............

بدون عنوان

1393/5/28 11:14
نویسنده : محیا
255 بازدید
اشتراک گذاری

و امـــــــا تو ... !

                       تو همان شقایق معروف سهرابی

                                                 تا تو هستی زندگی باید کرد .. !!!!!!!!!!!!

عزیز مامان : نمی دونم بایدچیکار کنم تا تو رو داشته باشم

عشقه مامان بدجوری به خونه مادرجوون عادت کردی و اصلا خونه نمیایی

منو بابای خیلی دوستت داریم و باهات بازی میکنیم تو همه زندگیمی ولی

تو انگاری مامانو دوست نداری همش از خونه فراری یا می ریتو حیاط یا خونه

عمه پریسا یا خونه مادرجون چند روزه از غصه تو لب به غذا نزدم و دارم گریه میکنم

دوست ندارم تربیتت از دستم در بره همه چون دوستت دارن خیلی باهات کنار میان و

این یکم اخلاقتو بهم ریخته که خیلی ناراحتم میکنه

کاشکی  همه چیز درست میشد تنها دلیل زندگی مامان

دوست دارم بهترین تربیت رو داشته باشی میخام باهات یکم کار کنم تا چیزای بیشتری یاد بگیری

ولی خونه نمی مونی چیکار کنم خدایااااااااااااااااااااااا

پسندها (1)

نظرات (2)

مامانی رضا جون
1 شهریور 93 14:32
سلام عزیزم غصه نخور چند ماهه دیگه که توی خونه هستی بیشتر با هم اید و لذت بیشتری از دختر خوشگلت می بری عکسا هم عالییییییییییییییییی بود مرسی عزیزم فک نکنم درست بشه هههههههههههههه
مامانی رضا جون
19 شهریور 93 20:50
سلام خانمی خوبی؟ احوال نی نی ها چطوره؟ هیچ خبری ازت نیست سلام به روی ماهت خانومیخوبیم شما چطورید نینیگلو و پسر گلت رضا جون من هستم میام ولی شما آفی بر میگردم هههههههههههه