ثنا جوجوثنا جوجو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

جوجوی من و مجتبی

خدایا چشمتو از زندگیم برندار..............

تولد عشقه کوچولوی ما

1392/4/31 11:12
نویسنده : محیا
468 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم، عزيزم، فرشته كوچك من تولدت مبارک       animated gifs of birthday- cake

تیر ماه بلندترین روزها و کوتاهترین شبها رو داره

ثتا جون و بابایي  متولد این ماهند یعنی بیشترین خوبیها و کمترین بدی ها را دارن!

من عاشقه هر دو عشقم هستم دوستتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون دارم

                            

 

روز تولد تو ستاره ها دمیدند 

پرستوهای عاشق به خونشون رسیدند 

روز تولد تو بخت من از راه رسید

نیمه جونی،جون گرفت. تشنه به دریا رسید 

تکرار حرفهای منی مثل سرود زندگی 

عشقت شده برای من بود و نبود زندگی

 عشقولانه برا بابایی:

یکتای بی همتام

صدها هزار بار بوسه بر دستانت که میدانم 

با تمام وجودت برای آرامش من و نوگل باغ زندگیمان تلاش میکنی.

پروردگارا، مهربانا! زيباترين و برترين هديه عمرم را تو به من دادي، آنرا بر من ببخش و همراهم باش تا رساندن فرشته من بر اوج قله هاي موفقيت و نشاندن شاهين بخت و اقبال بر شانه هاي ظريف و كوچكش....

                        

            تو قلب خود همیشه اسم تو رو نوشتم

                                       میخوام بگم عزیزم تویی تو سرنوشتم

             لحظه به لحظه با تو چشمام در انتظاره

                               برای دیدن تو روز ها رو میشماره

           شدم مسافر ای دل کاش کعبه ای تو بودی

                                       ای خواب عاشقونه تو هم صدای من باش

           بمون تو آشیونه عطر وهوای من باش

                             نشستی توی فکرم ای باور یگانه   

           ای کاش تو هم بدونی تویی گل ترانه

 

گروه گل یاس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله پارمیدا
24 تیر 92 15:18
هرسال وقتی…..(تاریخ تولد)……هزاران شهاب به سمت زمین هجوم میاوردن
از خودم می پرسیدم
چه اتفاقی افتاده که آسمونیا میخوان خودشونو به زمین برسونن؟….
و امسال فهمیدم اونا به پیشواز حضور مسافری میان که زمینو
با گامهای مهربونش نوازش کرد تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه ….

تولدت مبارکپیش نی نی ما هم بیاین واگه دوست داشتین بهش را بدین کد 269 رو به 2008080200 ارسال منید ممنون میشم


ممنون عزيزم
بهاره مامان محمد طه
2 مرداد 92 11:30
عزيزم ما شااله چقدر ناز شده زنده باشه از طرف من ببوسش تولدش هم مبارك باشه گلم


فدات شم عزيزم مرسي
.......
14 مرداد 92 12:32
چقدر زشته


الهي قربونه دختر نازم برم که هرکي هرکي چشه ديدنشو نداره