ثنا جوجوثنا جوجو، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

جوجوی من و مجتبی

خدایا چشمتو از زندگیم برندار..............

عشق مامان

1396/11/25 13:43
نویسنده : محیا
211 بازدید
اشتراک گذاری

مادر بودن یعنی  خراب شدن دنیا رو سرت وقتی صدای گریه شو میشنوی

این روزها حرفم نمی اید...مگر احساس لب تَر کند...چیزی بگوید...

آخر من چقدر بگویم دوستت دارم...؟!

گرچه گاه تکرار زیباست...تقدس دارد...

این روزها تو در پی کشف دنیایی و من در پی کشفِ معجزه ای چون تو...تو گاه از تکرار خسته میشوی و من تشنه ی تکرار و تکرارِ هرلحظه و هر بالندگی و هر دلبری ات...

برای منِ مادر...تکرار کودکانه هایت...مقدس است...خواه به آوای مامان گفتنت باشد!...که عجیب دل می لرزاند...مگر جز جان چیزی میشود گفت؟!

عطرِ این روزها خوب در خاطرم می ماند...میدانم...همین نگاههایی که آگاه و دانا شده...

محبوبِ من؛

راستی گفته بودمت..دستهایت ، نگاهت ، وجودت بوی آرزوهایم را میدهد؟!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)