ثنا جوجوثنا جوجو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

جوجوی من و مجتبی

خدایا چشمتو از زندگیم برندار..............

چهار سالگی دخترم

1395/4/24 7:43
نویسنده : محیا
385 بازدید
اشتراک گذاری

بهترینم.عزیزتر از جانم .

 بعد از چندماه برگشتم تا دوباره قشنگترین لحظاتت رو ثبت کنم .میدونم تواین

چند ماهه خیلی اتفاقا افتاد که نتوستم بیام وبرات بنویسم اما امروز اومدم تا

فقط گوشه ای از عشق مادرانم رو برات بگم نفسم برات بهترینهارو آرزو دارم

انگار همین دیروز بود ، 24 تیر 91 طعم شیرین مادر شدن رو حس کردم.

ثنا دختر قشنگی که خدا به ما هدیه داد وامروز چهارسال ازاون روز میگذره

 وهر لحظه اش یک خاطره بود

                                        

عزیزم ،ثنا بانو

برای هر لحظه وهر کدوم از حرکاتت چقدر قند توی دلم اب شد برای غلت زدن

،خندیدن ، نشستن وراه رفتنت .... هر زمان تونستی یک شادی رو به من هدیه کنی.

امروز نفس من عشق من ، چهارمین شمع تولدش رو فوت کرد تا با یه دنیا شادی

وارد پنجمین سال تولدش بشه.

خدایا چه معجزه ای است این فرزند ، این ارتباط خونی ، این عشق مادر و فرزندی ؛

اینکه همه زندگیت رو میذاری به پاش ؛ همه قلبت رو میذاری توی این راه ؛

دخترم یکسال بزرگ تر و فهمیده تر شده ، خیلی از مسائل رو درک میکنه ،

دید روشنی به محیط اطرافش داره ، عاقل تر و دوست داشتنی تر شده ،

خدایا ازت متشکرم بخاطر سلامتیش ، بخاطر بودنش و بخاطر همه

نعمتهایی که با وجود نازنین دخترم به زندگی من وارد شده .

خدایا در پناه خودت حفظش کن

 دخترم ای شیرین تر از شهد عسل

دخترم صد شعر نو یکصد غزل

دخترم زیباترین رنگین کمان

آفتاب روشن این آسمان

دخترم یک عالمه مهر و وفا

برترین پیمانه جود و سخا

دخترم گلدان گلهای بهار

دانه ی یاقوت زیبای بهار

دخترم بر درد بی درمان شفا

یک ملک در ظاهری انسان نما

دخترم الماس انگشتر نشین

شاهکاری نیست زیبا تر از این

        شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے 

پسندها (1)

نظرات (0)