ثنا جوجوثنا جوجو، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

جوجوی من و مجتبی

خدایا چشمتو از زندگیم برندار..............

مهربانی های مهربانم

1394/5/6 9:00
نویسنده : محیا
260 بازدید
اشتراک گذاری

شکر خدا ثنا جون داره بزرگ و بزرگتر میشه و ازهمه مهمتر داره به کمالاتش اضافه میشه

و من هروز بیشتر از همیشه شاکر این نعمت بزرگ هستم که تو کنارمی

راستش دختر داشتن بهترین حسه تو دنیا که تا تجربش نکنی نمی تونی درکش کنی

من عاشق نظر دادنت که منو به آینده امیدوار تر میکنه

عاشق کمک کردنات و صد البته دلسوزی هات هستم

دیروز که خوشحال اومدی پیشم ولی دیدی کلی کار رو سرم ریخته و دست تنهام

با اون چشای قشنگت و یه حسرت و آه گفتی کاشکی من بزرگ بودم کمکت می کردم

اینقد خسته نمیشدی  ایشالا بزرگ میشم به مامانم کمک میکنم

فهمیدم که خیلی بزرگ شدی خیلی

بهترین من :

برا داداشی هم که یه پا مامان شدی هههههههههههههههه

هر وقت چیزی میزاره دهنش یهو بدو بدو میری و انگشت تو دهنش میکنی و در میاری ،

در جواب اعتراضم میگی دوست داری خفه بشه دستام تمیزن

هرچند هنوز علی داداش ازدستت کتک میخوره به جرم اینکه به قول خودت خیلی بی ادبه

پسندها (1)

نظرات (0)