ثنا جوجوثنا جوجو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

جوجوی من و مجتبی

خدایا چشمتو از زندگیم برندار..............

بدون عنوان

1394/5/5 10:18
نویسنده : محیا
266 بازدید
اشتراک گذاری

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

می گویند عشق خدا به همه یکسان است ولی من می گویم

مرا بیشتر از همه دوست دارد وگرنه به همه یکی مثل شما رو میداد

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

تو تکراری ترین حضور روزگار منی 

و من عجیب به آغوش تو از آن سوی فاصله ها خو گرفته ام

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

دخترم ...
تو همان مهربانی ؟!!

یا مهربانی همان توست ؟!!
نمیدانم...

فقط میدانم بی شک باهم نسبت نزدیکی دارید

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

عشق ماماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانجیگیلی

قربوووووووووووست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

صاحب چشمانی که آرامش قلب من است و صدایش دلنشین ترین ترانه من است

از بودنت برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور ندارم! چه خوب شد به دنیا اومدی

و چه خوب ترشد دنیای من شدی.

دخترم !

وقتی که به تو نگاه میکنم

نمیتونم وجود خدا رو منکر بشم

آخه فقط خدا میتونسته

موجودی رو به زیبایی و حیرت انگیزی تو خلق کرده باشه

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان سمیرا و بابا مسعود
6 مرداد 94 10:44
انشاالله این جوجوهای ناز همیشه در پناه خدا و در زیر سایه ی شما شاد و خوشبخت باشند