ثنا جوجوثنا جوجو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

جوجوی من و مجتبی

خدایا چشمتو از زندگیم برندار..............

دلم خدا رو میخاد

1394/2/14 12:11
نویسنده : محیا
361 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزا دیگه آغوش خدا هم برام باز نیست تا یه دل سیر گریه کنم

دلم یه آغوش میخاد

 یه آغوشی مثه خدا که هرچی داد بزنم هرچی گریه کنم گلایه کنم

هیچی نگه و فقط  گوش کنه و بعد آرومم کنه 

یه دستی رو میخام که وقتی نوازشم میکنه

حداقل اگه مرهم نباشه سرخی سیلی روزگارو بیشتر نمایان نکنه

یه گوشی  میخاد که وقتی گلایه میکنم نگه سخت نگیر مگه چی میشه

بگه خیلی زود درستش میکنم آروم باش درست شد تموم شد حل شد خوب شد

دلم خدا رو میخاد

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پریسا
14 اردیبهشت 94 12:18
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شا الله به ما هم سر بزنید
ĸoѕαr
17 اردیبهشت 94 10:52
سلام خوشحال میشم بهم سربزنی...