ثنا جوجوثنا جوجو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

جوجوی من و مجتبی

خدایا چشمتو از زندگیم برندار..............

دست دخترم

1392/9/17 11:23
نویسنده : محیا
363 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته عسلي مامان سلام

ديشب موقع بازي با مادر جون دستت از آرنج دراومد

الهي فدات شم خيلي غصم گرفته بود دلم داشت ميترکيد 

بابا مجتبي هم يکم با دستت ور رفتو به اين نتيجه رسيد که هيچيت نيست و رفت استخرniniweblog.com

ولي شيريني مامان آروم نميشدي و همش گريه ميکردي و جيغ ميکشيدي

دلم تاب نياورد رفتيم خونه مادرجون تا چاره کنم

مجبور شدم  بر خلاف ميلم برديمت شکسته بند خونگي

وايي کلي حرص خوردم ولي خداروشکر خيلي راحت دستت رو جا انداخت

و شما هم انگار نه انگار دوباره شروع کردي به شيطنت و بازيniniweblog.com

 

خداروشکر فرشته کوچولوي من حالش خوب شدniniweblog.com

چشمه ي بهشتي مامان:

7 تا مرواريدت نمايان شدن و لثه هات هم ورم کرده که ايشالا به سلامتي دربيان

کلي شيرين سخن شدي قربونه مرسي گفتنت برم  که هر بار که ميگي

«خوش خوشانم ميشود و کيفرور داشتنت مي شوم »

 

 

بشين ، بزار ، بدي ، بريز، بريم ، بدو بيا، و صداي حيوونا کلمات و چيزاي جديدي که ميگي

کلي هم علاقه داري به مامان کمک کني ههههههههه

قربوست برم که بيشتر بهم ميريزي تا کمک کني

عاشقه نقاشي کردن و نوشتن و کتاب هستي

اين روزاهم عابد کوچولوي من از قافله کربلا عقب نموندي و داري عزاداري ميکني

فداي 6 ماهه حسين بشم که دخترم براش دو دستي سينه ميزنه

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)